Nimic mai simplu:
sunati la 021 209 45 12 (luni - vineri, intre 08:30-17:00)
Stimate angajator,
A fost publicata in Monitorul Oficial HG 295/2025 privind REGES ONLINE, care inlocuieste HG 905/2017.
Noul registru va inlocui aplicatia Revisal pana la 30 septembrie 2025, iar angajatorii trebuie sa efectueze tranzitia in acest interval.
REGES ONLINE este un portal web securizat si centralizat care permite gestionarea online a tuturor datelor referitoare la raporturile de munca.
Aceste date sunt acum disponibile in timp real si pot fi accesate de Inspectia Muncii, angajatori, salariati si alte autoritati competente.
Nu mai trebuie sa va instalati aplicatii locale, toate operatiunile sunt realizate acum prin REGES online, ceea ce, implicit, va obliga sa
va transferati toate contractele salariatilor pe noul portal.
Ce probleme practice ridica trecerea pe REGES online?
Va invitam in data de27 august sa participati la evenimentul Noul REGES online. Provocari pentru angajatori, in cadrul caruia lectorul
Rodica Mantescu, reputat specialist in relatii de munca, va explica in detaliu implicatiile practice ale tranzitiei la REGES online,
cu accent pe procedura de urmat in diferite situatii concrete.
Atentie! Evenimentul este transmis LIVE!
PRECIZARE IMPORTANTA!
Puteti participa:
fizic, la Bucuresti, Hotel Crowne Plaza**** (tarif 457 lei + TVA)
sau
online, pe platforma webinar.rs.ro (2 variante de pret, vedeti mai jos).
Astfel puteti vedea LIVE Video Conferinta pe platforma noastra, webinar.rs.ro - ca si cum ati fi in sala de curs.
Aveti 2 variante de participare online:
Varianta clasica: puteti vizualiza cursul si adresa 2 intrebari lectorului direct in platforma (tarif 397 lei + TVA)
sau
Varianta de buget: puteti alege participarea la curs fara a adresa intrebari lectorului, doar cu vizualizarea cursului (tarif 357 lei + TVA).
Aveti insa posibilitatea de a vizualiza cursul si a afla raspunsurile lectorului la intrebarile adresate de ceilalti participanti.
Va rugam sa parcurgeti lista de mai jos cu subiectele care vor fi abordate si sa va asigurati ca nu veti lipsi de la acest eveniment care expune si rezolva probleme esentiale pentru relatia angajator-salariati-ITM!
Ministerul Muncii a lansat recent in dezbatere publica proiectul de Ordin privind Procedura de acces in REGES-ONLINE – noul sistem informatic prin care angajatorii vor completa, transmite si interoga datele din Registrul general de evidenta a salariatilor.
Ce presupune aceasta tranzitie?
Cine are obligatia de conformare?
Cum se vor transmite datele in noul sistem?
Toate aceste aspecte vor fi analizate in detaliu in cadrul conferintei noastre. Participati si pregatiti-va din timp pentru noile cerinte legislative!
Subiectele care vor fi
abordate la eveniment:
Accesul in Reges Online si inregistrarea salariatului delegat/prestatorului de servicii
modalitatea in care se face accesul in Reges Online
diferenta dintre imputernicit si salariatul delegat
documente necesare pentru delegarea salariatului si/sau a prestatorului de servicii
Completarea si transmiterea elementelor noi
Studiile
Gradul si tipul de handicap
Gradul de invaliditate
Locul de munca
Repartizarea programului de lucru
Certificatele medicale
Inregistrarea salariatilor si a contractelor individuale de munca in REGES Online
Modalitatea in care pot fi generate extrasele
Adaugarea sporurilor specifice
Stergerea inregistrarilor din istoric
In cadrul acestui eveniment, lectorul Rodica Mantescu va analiza noutatile aduse de
REGES ONLINE (cu exemple practice in platforma de Test Reges ONLINE) legate de:
accesul in REGES Online. Persoanele care pot solicita accesul, documentele necesare si procedura
obligatia angajatorilor de a transmite in REGES Online elementele noi si modalitatea in care se pot depasi dificultatile determinate de sistem la inregistrarea acestora cum ar fi: documentul in care este mentionat tipul de handicap, locul de munca mobil in mai multe judete, inregistrarea certificatelor medicale in continuare, corelarea studiilor din nomenclatorul prevazut in REGES Online cu studiile mentionate in fisa postului
obligatia angajatorilor de a pastra un dosar personal (fizic sau electronic) pentru fiecare salariat, cu toate documentele aferente si obligatia de a elibera la incetarea contractului a unei adeverinte care sa ateste vechimea, salariul si alte elemente relevante, precum si a unui extras din REGES Online
desemnarea persoanelor care pot completa si transmite in Reges.
Fiecare element suplimentar pe care angajatorii trebuie sa il completeze in Reges ONLINE pana la data de 30 septembrie 2025 este analizat individual, atat teoretic cat, si practic in platforma test.
Exemple de intrebari care vor primi raspuns in cadrul evenimentului:
Ce studii trebuie sa alegem pentru un salariat cu studii medii sau medii cu licenta?
Ce data se inregistreaza la rubrica Data la care produce efecte?
Prin ce modalitate se inregistreaza elementele noi?
Salariatii care lucreaza in ture se inregistreaza cu program inegal sau schimburi/ture?
Cum inregistram locul de munca mobil daca salariatii au locul de munca in mai multe judete?
Cum inregistram concediile medicale in continuare?
In ce document este mentionat tipul de handicap?
In ce situatii putem sa efectuam radieri din istoric?
Cum generam un extras care cuprinde salariile tuturor angajatilor?
Cum inregistram sporurile specifice care nu gasesc in nomenclator?
Beneficiati de Consultanta
personalizata GRATUITA!
IMPORTANT!
Daca doriti participare la sala, locurile sunt limitate si se ocupa imediat! Grabiti-va!
Nu dezarmati daca nu mai gasiti locuri la sala de curs sau sunteti in imposibilitatea de a va deplasa din fata calculatorului!
Adresati lectorului intrebarile, participand la Video Conferinta – deci varianta online!
Asadar, pentru acest eveniment, aveti posibilitatea de a participa in data de 27 august, cu 3 variante de participare:
fizic, la Bucuresti – 457 lei + TVA
varianta online clasica, din fata propriului calculator, CU posibilitatea de a adresa maximum 2 intrebari pe platforma webinar.rs.ro– 397 lei + TVA. Pregatiti-va lista de probleme pe care vreti sa le rezolvati si transmiteti-le chiar in timpul evenimentului!
varianta online de buget, din fata propriului calculator, FARA posibilitatea de a adresa intrebari pe platforma webinar.rs.ro– 357 lei + TVA - cu vizualizarea cursului si cu posibilitatea de a afla raspunsurile lectorului la intrebarile adresate de ceilalti participanti.
Aveti consultanta personalizata de specialitate, pe loc, prin dialog direct cu lectorul sau prin lista de intrebari transmisa acestora pe platforma evenimentului, alegand una dintre primele 2 variante.
Participarea la eveniment este simpla si rapida, va economiseste timpul si energia pentru cunoasterea si intelegerea modificarilor legislative.
Lectorul evenimentului:
Rodica Mantescu
Licentiata in stiinte juridice
Experienta profesionala de peste 20 ani in domeniul dreptului muncii si al asigurarilor sociale, consultanta de specialitate dar si reprezentare in fata instantelor de judecata
Experienta profesionala in domeniul dreptului contencios administrativ si fiscal, consultanta de specialitate si reprezentare in fata instantelor de judecata
Lector Seminarii Open si In-House organizate de Rentrop & Straton
Important!
Noul sistem REGES online permite simplificarea, debirocratizarea si digitalizarea procesului de gestionare a datelor salariatilor.
Suplimentar, se imbunatateste timpul de actualizare a modificarilor sistemului, deoarece toti utilizatorii beneficiaza intotdeauna de ultima versiune a aplicatiei, intr-un mod unitar si mult mai rapid.
Utilizatorii pot accesa sistemul REGES online din orice locatie, prin intermediul unor mecanisme web sau mobile fara a mai fi necesara instalarea unei aplicatii (Revisal).
REGES online duce la cresterea disciplinei in transmiterea datelor si la reducerea abuzurilor legate de inregistrarile retroactive, prin introducerea unor termene stricte pentru raportarea datelor.
Atentie!
Angajatorii sunt obligati sa transfere datele contractelor active in noul sistem in cel mult 6 luni de la data intrarii in vigoare a actului normativ. Nerespectarea acestei obligatii se sanctioneaza cu amenzi cuprinse intre 15.000 si 20.000 de lei.
Cum se va desfasura evenimentul din 27 august?
In prima parte, consultantul RENTROP & STRATON, Rodica Mantescu, va sustine o prezentare cu accent pe aspectele sensibile legate de REGES online,
apoi va comenta si solutiona cele mai frecvente probleme intalnite in practica de angajatori, create de implementarea noii platforme.
Urmariti Video - Conferinta din fata calculatorului dvs.!
Pentru a accesa platforma si a viziona Video – Conferinta Noul REGES online.
Provocari pentru angajatori aveti nevoie de:
conexiune la internet
date de logare (user name si parola).
Veti primi prin e-mail datele de conectare (username, parola) dupa confirmarea platii, astfel incat va puteti loga si vizualiza Video – Conferinta Noul REGES online. Provocari pentru angajatori pe platforma www.webinar.rs.ro.
Important! Aveti posibilitatea de a adresa maximum 2 intrebari pe platforma www.webinar.rs.ro in cadrul Video Conferintei.
Daca simtiti nevoia de ajutor sau de informatii suplimentare,
contactati-ne cu incredere la adresa rs@rs.ro.
Important! Participantii în format fizic vor primi, dupa eveniment, user si parola pentru a avea acces la inregistrarea evenimentului. GRATUIT!
Asadar, odata ce v-ati inscris, în format fizic sau online pentru a participa la acest eveniment, il puteti urmari inregistrat, oricand, pe www.webinar.rs.ro!
Informatii utile pentru dvs.
Eveniment: Conferinta Noul REGES online. Provocari pentru angajatori
Lector: consilier juridic Rodica Mantescu
Data desfasurarii evenimentului: 27 august 2025
Locatie:
fizica: Hotel Crowne Plaza****, Bucuresti
online: www.webinar.rs.ro
Programul evenimentului (4 ORE de curs):
09.00 – 11.00 Sesiunea I
11.00 – 11.30 Pauza
11.30 – 13.30 Sesiunea a II-a
Taxa participare 27 august (pret special):
fizica – 457 lei + TVA
online, din fata propriului calculator, CU posibilitatea de a adresa maximum 2 intrebari pe platforma webinar.rs.ro – 397 lei + TVA
online, din fata propriului calculator, FARA posibilitatea de a adresa intrebari pe platforma webinar.rs.ro – 357 lei + TVA
Daca alegeti participarea online, veti primi prin e-mail datele de conectare imediat dupa confirmarea platii (username, parola)
astfel incat miercuri, 27 august, ora 09:00, sa va puteti loga si sa participati la acest eveniment.
Va asteptam cu placere sa va inscrieti chiar acum!
Cu deosebita consideratie,
Alexandra Dumitrache Coordonator eveniment Divizia Legislatia Muncii Grupul romano-german de informatii specializate Rentrop & Straton